Zespół nauczycieli
Wszyscy wiemy, że dobra placówka to miejsce ze świetnymi nauczycielami. Umiejętności i kwalifikacje dydaktyczne są jeszcze ważniejsze w prywatnym żłobku językowym z trójjęzycznym programem nauczania. Oto dlaczego:
Pierwszym warunkiem dobrego uczenia się jest stworzenie relacji między nauczycielem a dziećmi. Nie ma lepszej struktury relacji niż te w prywatnym trójjęzycznym żłobku. Dzieci uczą się i rozwijają jedynie wtedy gdy mają pozytywne relacje z nauczycielami. Dzieci chłoną języki swoich nauczycieli również dlatego, że chcą komunikować się z nauczycielem, a nie dlatego, że są zainteresowane nauką języka.
Dlatego właśnie relacje nauczyciel-uczeń nigdy nie były tak istotne dla rozwoju i postępów uczniów jak na poziomie żłobka. Nie oznacza to, że możemy zastąpić więzi powstałe w domu, ale relacje tworzone poza domem są równie ważne dla dzieci już w tak młodym wieku.
Relacje wymagają czasu i potrzebują stabilności. Dlatego tak ważne jest dla nas, aby kadra naszych nauczycieli była stabilna i zapewniała nauczycielom jak najlepsze warunki pracy, aby mogli pracować dla nas jak najdłużej.
Oto co mówią o pracy w prywatnym żłobku językowym ITSW:
Denise 🇬🇧
Nauczyciel
„Uwielbiam pracować z dziećmi w wieku żłobkowym i nigdy nie zamieniłabym grupy żłobkowej na inną. Tutaj możesz zobaczyć, jak dzieci rozwijają podstawowe umiejętności życiowe: nawyki higieniczne, nawyki związane ze snem, samodzielność we wszystkich codziennych umiejętnościach, których potrzebują, zabaw i zajęć w żłobku.
Lorena 🇪🇸
Nauczyciel
„Dzieci potrzebują rutyny i zasad. Czują się bezpiecznie, gdy znają granice. Jestem znana z budowania rutyn podczas zajęć i zabaw w żłobku i zapewniania moim uczniom bardzo bezpiecznego środowiska, w którym mogą się rozwijać.”
Kiki 🇨🇳
Nauczyciel
„Nauczanie dzieci sprawia mi ogromną satysfakcję. To niesamowite, że kiedy przybywają, tak szybko się adaptują i żaden język nie stanowi dla nich żadnej bariery. Jestem najbardziej dumna z moich uczniów, gdy wypowiadają swoje pierwsze słowa po chińsku, rozmawiając o jedzeniu, zabawkach wybranych do zabawy lub rozpoczynając naukę korzystania z nocnika czy rozpoczynając zajęcia i zabawy w żłobku.”
Sylvie 🇫🇷
Nauczyciel
„Uwielbiam obserwować, jak każdy uczeń ma inną osobowość i jak z czasem rozwija się jego osobowość. Widzę, że zrozumienie języków w kontekście zajmuje im bardzo mało czasu, a pod koniec cyklu żłobkowego rozumieją trzy języki na tym samym poziomie, co jeden język ojczysty dla dzieci jednojęzycznych.”
Eliza 🇵🇱
Nauczyciel
„Mając ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w żłobku, mogę śmiało powiedzieć, że współpraca z rodzicami jest dla mnie bardzo ważna. Dlatego zawsze dbam o to, aby rodzice czuli się bezpiecznie i dobrze poinformowani o dniu swojego dziecka i zajęciach i zabawach w żłobku.”
Hozumi 🇯🇵
Nauczyciel
„Kocham moje dzieci i przekazuję im wszystkie artystyczne idee i tradycje, które mamy w mojej ojczyźnie: Japonii. To dla mnie wielka radość i duma, gdy moi uczniowie zaczynają śpiewać po japońsku i wypowiadać pierwsze słowa podczas zajęć i zabaw żłobkowych.”